陌黎离

emmmm
Close Your Eyes - Lil Angel Boi

分享歌词:
Heyy heyy ..嘿~,
Baby baby,宝贝 宝贝,
I have to say,我得挑明了,
That there's something you should know,有些事你应该知道,
When I'm standing there in my underwear,当我只穿着内内站在你面前的时候,
I know that I've let myself go,我知道我让自己沦陷了,
But I still feel sexy,但我依旧觉得性感,
When you undress me,当你继续让我一丝不挂,
And whisper in my ear,然后在我耳边私语,
Come over here,过来我这边,
Come over here,快过来,
Let's spice it up, you can dress me up,让我们加点香料 你可以再打扮我一下,
I'll be anyone you like,我可以成为你喜欢的任意角色,
Get my leathers on,用皮草盛装打扮起来,
Yeah, Let's get it on,耶,我们行动起来吧,
Come on, ride me like a bike,把我当成你的脚踏车,上来,
I'll be Beyoncé,我是你的碧昂丝,
Baby say my name,宝贝 呼唤我的名字(碧昂丝有首歌叫say my name),
Tonight you are my Hova,今晚你是我的Jay-Z(Hova是碧昂丝老公Jay-Z的自称),
Baby come over,宝贝快过来,
Baby come over,还等什么呢 快来,
Close your eyes,闭上双眼,
Baby take off your shirt,亲爱的 扔掉你的衬衣,
I'ma just hit the lights,我这就去把灯关了,
Come on let me get to work,来吧,行动起来,
I'm gonna hypnotize you,我想让你精神恍惚,
Then I'm gonna yank your chain,然后猛地拉开你的拉链,
We can do it again,我们可以再来一次,
All over again,从头再来,
Driving your sedan up to my mini van,把你的四门轿车开到我的小厢式,
I see you in my mirror,从后视镜望着你,
Ain't no other chick,身边并没有别的妞儿,
Gonna cut my shit,那样我就不再罗嗦什么了,
You know I'll have to kill her,你知道若真的话,我会掐死她的,
You know how to use,你知道该如何做,
That I'm 'bout to lose it,我要的就是意乱情迷,
You blow my ****ing mind,你简直让我神魂颠倒,Park it right up behind,你呆在我身后,
Park it right up behind,嗯你从后边来吧(这里如何输入羞羞的表情?),
Close your eyes,闭上你的双眼,
Baby take off your shirt,亲爱的 脱掉衬衫,
I'ma just hit the lights,我这就去把灯关了,
Come on let me get to work,来吧,行动起来,
I'm gonna hypnotize you,我想把你催眠 让你精神恍惚,
Then I'm gonna yank your chain,然后猛地拉开你的拉链,
We can do it again,我们可以再来一次,
All over again,从头再来,
Where d'ya learn to do the things you do?你究竟是从哪儿学会的你这样做呀?
You're everything,你是我的全部,
You're all my dreams come true,你是让我所有的美梦成真,
You know your way around like no one else,你真是与众不同,真有一套,
Right there,就在那方面,Like you care,显示出你很在乎我,
You're so close, so nearly there,如此接近了 马上快了达到了,
Ooh yeah!噢 耶,
Come on now baby, yeah,加油 宝贝 耶,
Come on now baby, yeah,继续 宝贝 耶,
Come on baby, right there,用力 宝贝 就是那儿,Come on baby now, yeah,加油 宝贝 耶,
Come on baby, yeah,用力 宝贝 耶,
Come on baby not there,继续 宝贝 不是那儿,
Come on baby, right there,加油 宝贝 就是那儿,Close your eyes,闭上双眼,
Baby take off your shirt,扔掉衬衫 亲爱的,
I'ma just hit the lights,我这就去把灯关掉,
Come on let me get to work,行动起来吧,
I'm gonna hypnotize you,我要催眠了你,
Then I'm gonna yank your chain,然后猛地拉开你的拉链,
We can do it again,我们再来一次,
All over again,重来一遍,
Close your eyes,闭上双眼,
Baby take off your shirt,甩掉你的衬衫 亲爱的,
I'ma just hit the lights,我这就去把灯关掉,
Come on let me get to work,让我们行动起来,
I'm gonna hypnotize you,我先让你精神恍惚,
Then I'm gonna yank your chain,然后猛地拉开你的拉链,
We can do it again,我们再来一次,
All over again,重来一遍。

评论(2)

热度(4)